Intrebari Frecvente

Daca raspunsul nu se regaseste in sectiunea aceasta, ne poti contacta.Echipa noastra este pregatita sa iti ofere orice informatie pe email sau la numarul de telefon afisat.

Cum poti intra in posesia produselor comandate?

1.Livrare prin curier pe tot teritoriul tarii.

2.Ridicare personala din showroom

In cat timp se livreaza comanda?

Dupa ce comanda a fost confirmata, produsele vor fi predate curierului si o sa ajunga la destinatie in maxim 48 ore.

Beneficiez de transport gratuit?

Pentru comenzile sub 500 lei, transportul costa 25 lei.

Pentru comenzile de peste 500 lei, transportul este gratuit in reteaua Cargus.

Exceptie fac localitatile care nu intra in aria de acoperire Cargus pentru coletele care depasesc 20kg.

In aceasta situatie comanda se poate ridica gratuit de la cel mai apropiat sediu Cargus sau poate ajunge la destinatie la tariful de 1 leu/km.

Ce inseamna gradele de uzura A, -A, B?

Gradul A = Produs functional 100% care are mici urme de uzura pe carcasa

Grad -A = Produs functional 100% care are mici urme de uzura la nivel de display sau alte defecte minore la nivel estetic.(mici zgarieturi/pete de presiune)

Grad B = Produs functional 100% care are urme accentuate de uzura la nivel de display si carcasa.

 

 

Am nevoie de cont pentru a plasa o comanda?

Nu este necesara crearea unui cont pentru a plasa o comanda.

 

Care sunt modalitatile de plata?

  • Ramburs, plata cash la curier
  • Transfer bancar, prin ordin de plata pe baza facturii
  • Direct pe site cu cardul bancar prin intermediul platformei Euplatesc, integral sau in 3 rate fixe fara dobanda ( in cazul cardurilor de credit )

In cat timp se repara un produs trimis in garantie?

Termenul maxim este de 30 zile.

In majoritatea cazurilor timpul de asteptare este mult mai scurt.

 

 

Pot face upgrade produselor pe care le vad pe site?

Daca doriti modificarea configuratiei unui produs puteti face o solicitare telefonic sau pe mail.

 

Pot modifica sau anula comanda?

O comanda se poate anula sau modifica printr-un email sau apel telefonic.

 

 

 

Care sunt accesoriile cu care vin produsele?

  • Laptop – incarcator si in limita stocului displonibil geanta.
  • Calculator – cablu de alimentare si in limita stocului disponibil mouse si tastatura
  • Monitor – cablu de alimentare si cablu video
  • Imprimanta – cablu de alimentare si cablu USB